Podobnie wyglądające sklepowe półki

Patrząc na możliwości większości projektantów mody widać, że moda przez wielkie M nigdy nie będzie nudna i powtarzalna. Jakiekolwiek nawiązania do poprzednich epok w stylizacji czy makijażu mają przeważnie jedynie charakter nawiązania właśnie, może hołdu czy próby sentymentalnego powrotu do dawniejszych czasów. Rzadko jednak kiedy chodzi o samo odświeżenie starego rozwiązania – koniecznie trzeba nadać mu odpowiednio nowy kształt i charakter. Kreatorzy mody mają jednak coraz większe problemy z jednoczesnym robieniem czegoś zupełnie nowego i nie kopiowaniem styli już niedawno obecnych a jednocześnie z niewpadaniem w dziwną manierę tworzenia ubrań dla wyjątkowo ekstrawagancko noszących się ludzi. Oczywiście krzykliwe kolory, odważy makijaż podkreślający urodę i bardzo ciekawe zestawienie dodatków to coś, co z powodzeniem osiągnąć można przy użyciu zwykłych sieciowych sklepów. Jednak i one z roku na rok wydają się coraz bardziej do siebie podobne. Sieci wyjątkowo dobrze znane na rynku mody sprzedają swoje kolekcje za wielkie pieniądze i sklepy te widać na pierwszy rzut oka – panuje w nich praktycznie zerowy ruch a na półkach bardzo ekskluzywnie wystawionych jest tylko kilka konkretnych ubrań.

Comments are closed.

Ciekawe artykuły

  • Styl ubierania się
    Styl jest bardzo terminem o bardzo szerokim znaczeniu i zastosowaniu, używanym w wielu różnych aspektach i kwestiach. Jednak pierwsze nasze skojarzenie odnosi się niewątpliwie do ubioru. Mówimy, że ktoś jest …
  • Budowanie świadomego wizerunku
    Kwestia kreowania wizerunku wymaga dzisiaj nie lada doradcy, gdyż w świecie tak wielkiego znaczenia mediów mała pomyłka w wypowiedzi może posłużyć gazetom i telewizyjnym dziennikom z całego świata na znęcanie …

Strony

Najnowsze komentarze